mmathildan

Alla inlägg under februari 2012

Av Mathilda Neuendorff - 21 februari 2012 22:13


Taggar påsklovet sinnesjukt mycket med tjejerna ovan! Hoppas allt går vägen bara...

Av Mathilda Neuendorff - 21 februari 2012 15:19

Sitter som ett cp i sängen och pluggar. Glasögonen är på!  


Skickade in min uppgift för nån timme sen och fick svar tillbaka med en massa frågor han tyckte jag skulle svara på. Fattade in alls vad jag skulle svara på innan jag ens börjat med arbetet, så hade ju underlättat lite om han hade skrivit det från början... Ska göra färdigt det nu iallfall!

How can you know if you don't even try?

Av Mathilda Neuendorff - 21 februari 2012 11:43

Hejdär!


Idag är jag ledig, eller nja... Vi har hemstudiedag så måste göra en uppgift, men det går nog fort!

Denna underbara låt tänker jag lyssna på under tiden, ååh ♥ 

Av Mathilda Neuendorff - 20 februari 2012 21:55

     


Maj: Tårttävling i skolan, mys i riddarhyttan & första jordgubbsköpet för sommarn med Jec. ♥

         

Juni: Hittade eget badställe, skolavslutning, sleepover med Jec och Sanna & årets första dopp. ♥

                 

Juli: Äventyr med familjen, furuskär med världens bästa, födelsedagsfirande för moi med finaste tjejerna. ♥

                     

Augusti: Filmkväll hos Elinis och bad med mina bästa, bowling med Sanna, Anna och Jec, vaxning med världens finaste Elina, och STHLM/båten med bästis. ♥


Liten del av min sommar 2011... Ge mig sommar nuuu!


Av Mathilda Neuendorff - 19 februari 2012 18:47

Hallå där!


Igår var hela tjocka släkten hemma hos mormor och morfar, och det vart en spontan sleepover för mig och min syster där. Mys! Innan det var jag och mami på stan och jag hittade lite fint som jag tänkte visa inom snar framtid!


Nu sitter jag och pluggar lite på den sista grejen (för tillfället), innan Big Brother ikväll så jag slipper tänka på det. Som jag har längtat! Imorgon börjar också sista veckan innan sportlovet, och är dessutom ledig på tisdag. Glad tjej!

 

Av Mathilda Neuendorff - 18 februari 2012 11:52

Hejsan!


Gårkvällen spenderades med Sanna, Chanie, Anna, David, Elina och Hannes! Vi gick till Ica, köpte 40 glassar (!!), gick hem, åt glass, spelade twister, åt glass, spelade fotboll på isen, och åt glass. Inte konstigt alls!

  Glasspose!

     

   Ska man spela twister, så ska man...

    

Det ser inte ut som det, men jag lovar. Det är 40 stycken och varenda en är uppäten!

    

 

Anna, David, Elina, Hannes och Sanna krigar om bollen!


 

Chanie blev trött och la sig på målet, söt ♥ Riktigt lyckad kväll!

Av Mathilda Neuendorff - 15 februari 2012 15:57

Hallå!


Kom hem för ett tag sen, och nu sitter jag och pluggar. Kul liv! Typ nej. Behövligt dock, har en redovisning imorgon som jag knappt börjat på, en inlämning tills på fredag och en till på söndag. Nåja, ska återgå till mitt pluggande. Så länge kan jag ju visa det nya skalet jag köpte till min älskling för någon dag sen! ♥

 
Haha, stel bild
Är iallfall helt kär i det! Dock är det lite mer neonrosa typ, men äsch.
Av Mathilda Neuendorff - 14 februari 2012 20:45

Hej där!


Idag efter skolan var det egentligen meningen att jag skulle plugga då jag har fyra inlämningar den här veckan. En ska vara färdig på torsdag och jag har inte ens börjat... Men ändå av nån jävla anledning så pluggade jag inte, dumt och så. Men det får bli imorgon, nu orkar jag inte. 


Igår så var jag, Elina & Chanie på prova-på-dag på Tranellska. Så här fina var vi då: 

Även fast vi inte gjorde så mycket igår, så verkade allting as bra! Vart andrahandsvalet i gymnasiesökningen   

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards