mmathildan

Alla inlägg under september 2011

Av Mathilda Neuendorff - 3 september 2011 12:29

Godmorgon!

Gick upp för några timmar sen och fixade mej, och nu sitter jag vid datorn och har inget att göra... Buhu, synd om mej! Sätter nog på desperate housewives som vanligt när jag har tråkigt hehe... Har dock bara nåt avsnitt kvar, och man kan inte få tag på säsong 8 eftersom att den just börjat sändas i USA! 

   ♥

Av Mathilda Neuendorff - 2 september 2011 21:42

Men driver du vad söt! Har nog aldrig hört en "sån här" låt av Lil Wayne. Så himla lugn och grejer ♥

Fly

Av Mathilda Neuendorff - 1 september 2011 21:45

Vet inte hur ny den här låten är, och jag kan heller inte bestämma mej för om den är bra. Killen Tjejen med kollen! Hehe nejdå, men tills vidare så bestämmer jag mej nog för att den är bra! Ska snart gå och knyta mej så de här inlägget blir nog det sista för idag ♥

Av Mathilda Neuendorff - 1 september 2011 16:38

Hej där!

Det frösta jag gjorde när jag kom hem var att baka muffins  

Sen fick jag för mej att jag skulle dela dom och lägga på vaniljglass. Hm.. Om det är gott återstår att se! Ska kolla på Desperate Housewives nu, och passa på att njuta av ensamheten    

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards