mmathildan

Alla inlägg under september 2011

Av Mathilda Neuendorff - 19 september 2011 20:15

Goder afton!

Efter skolan idag följde jag med Anna hem för att spela alfapet   Jag vet inte vad som gör det, men jag bara älskar det!

   Haha lägg märke till "hora" och "fisk"...

Ojoj, måste sluta, Idol kallar!

Av Mathilda Neuendorff - 18 september 2011 20:20

Sitter och kollar på Idol och knaprar på sockerärtor... Lite tråkigt att auditionerna där det är massa dåliga med (haha) är över, de är ju det som är det roligaste i hela Idol   

   Nu är reklamen slut, puss! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 18 september 2011 18:15

  Igår kom jag hem med ett par vanliga vita, höga Converse! Ska nog dock vänta ett tag med att använda dom... Iallafall tills mina jag har nu är tillräckligt utslitna för att kastas! 

Av Mathilda Neuendorff - 18 september 2011 16:27

 Mja, kulturnatten igår sög ju ganska så hårt. Men kvällen vart lyckad ändå, för vi åkte istället hem till mej och spelade spel + va inne på Skype i flera timmar, haha! Det var iallafall jättemysigt!

  ♥

Av Mathilda Neuendorff - 17 september 2011 11:42

Har precis fixat färdigt mej och ska snart dra in till stan med mamma och syster för att köpa skor!   Ikväll blir det Kulturnatten med Linnéa och Anna   

     

Av Mathilda Neuendorff - 17 september 2011 10:56

Idag efter skolan stack jag ner på stan med Anna och Elina! Vi alla hade lite saker att kolla och fixa, + att jag skulle fixa praoplats! Dock ville ingen ha oss... Buhu   Jag hann inte heller kolla på det jag skulle, men jag fick mej en smoothie iallfall, så jag är nöjd ändå liksom  

 

Det här inlägget skulle upp igår egentligen, men... det kom lite saker ivägen kan man säga hehe...

Av Mathilda Neuendorff - 15 september 2011 18:55

Pippitröja, fiskartröja, mormorströja... Jag vet inte hur många olika namn jag har hört på dessa tröjor, men nu har jag iallfall skaffat mig en!

Fundrar på om jag ska ha den på skolfotot... Kan inte riktigt bestämma mej, men ska ändå ner på stan innan så får se om jag hittar nåt annat annars!  

Av Mathilda Neuendorff - 14 september 2011 20:49

  Wohoo!   

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards