mmathildan

Alla inlägg under september 2011

Av Mathilda Neuendorff - 14 september 2011 20:01

God afton!

Idag i skolan hade vi miljödag. Så himla tråkigt! Dagen kändes väldigt mycket längre än vanligt vill jag lova... Men nu kan jag inte sitta här och dega, utan jag ska nämligen på Skype dejt med Anna och Jec! Alla tre skaffade det idag, så nu måste vi ju såklart testa  

   Hehe, bild från Jecs blogg... Känns som det blir rätt så många Photobooth bilder, men dom är ju för kul! 

Av Mathilda Neuendorff - 13 september 2011 20:33

Har precis kommit ur duschen och sitter nu och kollar på Idol!

 

Av Mathilda Neuendorff - 13 september 2011 17:02

Hallå där!

Skolan idag var... seg. Massa lärare som är borta vilket gör det ännu tråkigare då "vikarien" inte vet vad vi ska göra typ så vi sitter och gör ingenting istället. Har också en hel del plugg att göra... Vill verkligen inte... Men men!

   Hahaha! Photobooth ♥

Av Mathilda Neuendorff - 12 september 2011 08:01

Gomorr'n!

Har precis gjort mig färdig men har en stund på mig innan jag ska gå, så tänkte slänga ihop ett litet inlägg   Idag vaknade jag med världens blåsa på läppen... Fast irl ser det mest ut som jag har sprutat in botox. 

   Vad tycker ni om den? Fin va?! Nej men seriöst, usch jag hatar att få såna äckliga blåsor, dessutom är det inte så långt kvar till skolfotot!   

Nu måste jag iallfall kila, puss!

Av Mathilda Neuendorff - 11 september 2011 10:36

Godmorgon!

Vaknade för en halvtimme sen ungefär och nu sitter jag i min säng, med min kära data, och äter keso! Hur nice som helst ju!   Idag ska jag göra massa tråkiga men nödvändiga saker, måste bla. göra lite läxor, som nog egentligen skulle vart inne nu i veckan... 

   Haha, lagom trött keso chey!   Puss! 

Av Mathilda Neuendorff - 10 september 2011 17:41

Hittade äntilgen ett par svarta jeans som jag gillade på Monki! Gick bla. in på Gina också, och köpte en mysig skjorta:

    Från Gina Tricot som sagt!

Är så himla trött på min dumma kamera som envisas med att ta dåliga bilder hela tiden! Så har den inte vart förut?   Eller så kanske jag har vant mig vid bilderna den tar och behöver köpa en ny kamera? Hehe tveksamt! Men skulle vilja ha ett nytt objektiv iallafall, har tröttnat lite på det jag har nu, det är ju inge speciellt med det liksom. Inte så konstigt eftersom det är ett standard objektiv som man fick med kameran, men ändå! Ska kolla runt lite på det nu tror jag   

Av Mathilda Neuendorff - 10 september 2011 12:41

Hallå där!

Igår på stan hittade jag nada. Såklart, bara för att jag för en gångs skull hade pengar. De enda jag fick med mej hem var 2 ringar.

   Från BikBok

Dock åker jag snart in till stan igen för ett nytt försök! Ska försöka få tag på ett par svarta jeans också   Puss! 

Av Mathilda Neuendorff - 9 september 2011 10:19

Goddag!

Sitter i ljushallen i skolan och har matte med Elina och Jec, men vi håller mest på med våra datorer hehe... Efter skolan drar jag och anna in till stan! Jag har ganska mycket pengar som jag ska bränna på kläder!   Om jag hittar nåt... 

   Haha, förvänta er en massa såna här tråkiga inlägg i framtiden!   

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards