mmathildan

Alla inlägg under september 2011

Av Mathilda Neuendorff - 8 september 2011 22:36

Nu har jag lekt av mig lite på min mac och ska ta och krypa till kojs! Invigde också camen...

   Haha, kommer aldrig tröttna på alla effekter! Nåja, godnatt!

Av Mathilda Neuendorff - 8 september 2011 16:52

Hola!

Idag på eftermiddagen följde anna med mej hem för att baka till klassen imorgon. Vi har ju, som jag säkert skrivit förut, så att två stycken bakar, och tar med sig fika varje fredag hehe! Den här gången vart det iallafall dumlekakor  

   Tror dom vart lite knas dock... Nåja, de får duga! 

Halv 7 ska alla nior, + föräldrarna vara på skolan igen för att hämta ut våra macdatorer! Wieee, glad chey! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 6 september 2011 21:55

Från 1 till 4 i skolan idag hade vi datakurs som sagt. Dock trodde jag ju att den va två timmar, men icke! Herregud va segt det var, men det gick ändå ganska så fort!   

Ska bli så kul med en helt egen dator, särskilt när dom har så många roliga program. Kommer ju dock inte hinna ha dom så länge men ändå! Ska njuta av varenda sekund hehe    

   ♥

Av Mathilda Neuendorff - 6 september 2011 19:04

Titta vad jag fick igår!

   Hade tänkt köpa en men det behövs ju inte längre! Och bra är väl det... Dom jag har sett har inte legat under 600:-... Fick den iaf av min mammas kompis hihi!   Den där mudden där nere hade jag dock klarat mej utan, men men... Älskar den anyway! Ska in i duschen nu så jag hinnar titta på Idol sen...   

Av Mathilda Neuendorff - 5 september 2011 19:16

Hejsan!

Står och stryker lite åt mammsen för att få ihop lite pengar...   Taggar samtidigt inför Idol! Ååh, dom som gick vidare igår förtjänade det verkligen, så himla duktiga  

Har dock svårt att bestämma mej om vilken av dom som var bäst... Nåja! Imorgon slutar jag inte skolan förns fyra, ska nämligen på data kurs i två timmar... Känns ju lagom kul... Men de är nog värt det när vi får våra kära datorer sen!   

Av Mathilda Neuendorff - 4 september 2011 20:18

Som jag har längtat, nu börjar äntligen Idol igen!   Är dock så jävla pinsamt nu i början då det är audtition och det kommer massa som egentligen är helkassa på att sjunga... Haha fast det är ganska kul också  

   

Av Mathilda Neuendorff - 4 september 2011 16:24

Har så himla tråkigt. Hatar söndagar, dom har alltid en tendens att bli tråkiga. Blir dock lite gladare av att lyssna på den här låten, love it!

Av Mathilda Neuendorff - 3 september 2011 18:34

Ååååh, skulle precis börja göra lite läxor som ska vara färdigt på måndag, men hade glömt papprerna i skolan  Har 40 minuter innan den lektionen på måndag så får väl slänga ihop nånting då... Bra början i skolan, don't u think?

   Typ så där sur är jag just nu!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards