mmathildan

Alla inlägg under mars 2011

Av Mathilda Neuendorff - 5 mars 2011 11:15

Hallå!   

Kom hem från Sälen igår, och det vart väl en mindre lyckad liten resa för min del iaf... I måndags när vi åkte upp så hade jag feber ont i huvet och hostade o hade ingen röst, och så har det vart hela veckan förutom två dagar. Ja åkte en dag, och andra dagen blåste det så jävla mycke så nästan alla liftarna stängde. Inte så där jätte skoj. Är inte helt frisk än, hostar o håller på o tror nästan att jag håller på att gå feber igen...

Några bilder, tog inte så många...

         Angående bilden på toaletterna... Kolla vad liten den till höger är! Hur söt?! 

Hann inte ta nå roliga bilder. See yah!

Av Mathilda Neuendorff - 2 mars 2011 16:00

Idag fyller min älskling 15 år! 

                   

  

Dom här bilderna bara skriker minnen. Vi har haft typ 5 år tsm ungefär? Tiden flyger förbi med dej älskling och jag hoppas att vi alltid kommer vara så bra vänner som vi är idag. Jag älskar dej så himla mycket, du är min andra halva hjärtat ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards