mmathildan

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Mathilda Neuendorff - 12 februari 2013 23:47

Har studiedag imorgon, så egentligen skulle jag ju kunnat vara uppe hela natten om jag hade känt för det men det är jag alldeles för trött för. Har precis kollat på missade Glee avsnitt och ätit frukt till det! Har dessutom hunnit göra några hemmaövningar med syster, så går och lägger mig med gott samvete ikväll. Godnatt!

Av Mathilda Neuendorff - 12 februari 2013 16:01

Ber om ursäkt för sämst uppdatering... Ska lägga upp bilder från veckan som gått lite senare iallafall! 

 


Skolan idag var kort och helt okej. Hade nagelteori prov och fick sedan sluta halv 11. Åkte till gymmet med brudarna och köttade i cirkus 2 timmar. Vet inte vad som hänt med mig, förut så var träna det värsta jag visste. Orkade inte ens med idrotten i skolan. Men nu har jag bestämt mig för att:


  • Äta nyttigt som fan och inget godis, donken, pizza osv...
  • Träna varje dag
  • Äta flera gånger om dagen och även ta med mig t.ex kesella till skolan att äta innan ett pass.

De tre punkterna ovan ska jag hålla varje dag i en månad i hopp om positiva resultat i slutändan. Är så himla tagg på detta och det känns verkligen som att jag kommer göra allt jag har bestämt mig för. Beach 2013, jarå!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards