mmathildan

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Mathilda Neuendorff - 1 februari 2013 13:27

Kan beskriva gårdagen lätt med ett enda ord och det är händelserik. Massa knas grejer hände, men hade ändå riktigt kul till och från. Skratt blandat med tårar haha... Var på Hässlö med mina bruds och avslutade kvällen tidigt med donken, bästa. Har som sagt studiedag så sov fram till ungefär halv 11. Skönt att inte vakna så jätte sent ändå! Ikväll ska jag och Chanie nog in till Elina för film mys och massa prat och för att sammanfatta gårdagen lite tror jag hehe.

Två bilder från igår. Fick pröva fina kepsar iallafall!

-

Av Mathilda Neuendorff - 1 februari 2013 11:57

Berättar om gårdagen lite senare. Sitter och panikar på mitt rum just nu. Har studiedag idag så är ensam hemma dessutom. Åh orkar inte detta en gång till.

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards