mmathildan

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Mathilda Neuendorff - 6 februari 2013 15:31

Var i skolan idag för en nagellektion, och fick reda på att våran nagellärare fått sluta för att nästan alla tvåor (som nu dock bytt till en annan skola) gjorde kaos med allt. Åh blir så irriterad på hela situationen. Orkar inte ta upp det, men det är så himla tråkigt att två av lärarna har fått sluta... Men det blir nog bra. Vi får iallafall börja med nagelförläning tidigare, redan efter sportlovet istället för i tvåan. Så jävla tagg!!! Slutade iallafall 11 men satt kvar i skolan och pluggade ända fram till tjugo i två, så kom hem ungefär vid två och har sen dess suttit och tagit hand om mina stackars naglar som är helt förstörda eftersom jag drog bort gelenaglarna jag hade... Har täckt dom med lack nu, så nu syns det inte hur fula de är iallafall!  

Sen låter vi bli att mobba mina otroligt korta korvfingrar, okok? 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards