mmathildan

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Mathilda Neuendorff - 17 januari 2013 20:52

God kväll!

 


Kom hem från min fina Elina för en stund sen. Vi skulle färga varandras hår och sola inför lördag, och det tog myyycket längre tid att färga än vad vi trodde att det skulle göra haha... Meningen var liksom att jag skulle hinna iväg till gymmet ikväll också, men riktigt så vart det ju inte. Nåja, för göra det imorgon istället. Eller så får jag göra någonting på egen hand här hemma! Får se hur det blir, har nämligen lite ångest eftersom jag inte har tränat mer än en gång den här veckan... 


Idag har iallafall varit en väldigt bra dag. Började med en kort matte lektion då jag och några till gick iväg och blev prov-stylade efter mindre än halva lektionen. Provade olika sminkningar och frisyrer, och jag vart riktigt nöjd med slutresultatet ändå. Lite ändringar skulle man väl vilja göra, men i det stora hela så vart det jättebra! Har också hunnit med att vara på en föreläsning och lyckats få frånvaro från två lektioner där jag inte ens behövde vara. Bra där! Men det är nog fixat nu, tror jag. Hoppas jag... Här kan ni iallafall få se en bild på mitt hår och smink:

Plus ett par lösögonfransar som går över mina ögonbryn haha... 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards