mmathildan

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Mathilda Neuendorff - 7 januari 2013 22:45

Har än en gång varit helt värdelös på att blogga, men har njutit som fan av de sista dagarna nu innan skolan börjat. Började idag med idrott, så det var helt okej! Orkar inte skriva en massa text men har en hel del bilder som jag kan förklara sista veckan av mitt jullov med.

 


 


 


Bild 1&2: Filmmys och cupcakes-bak med syster. Bild 3,4&5: Åkte pulka med Elina och Chanie och lyckades få värsta fläskläppen, vi hade julklappsbyte och åt godis till filmen "Sinister". Bild 6,7&8: Tränade med syster, åt på Espresso House och åkte sen hem med henne till mormor och morfar för sleepover där dom självklart skulle bjuda på pizza efter man krigat på gymmet i ca två timmar... Bild 9&10: Försökte mig på det här med att bada för några dagar sen och kom fram till att det inte är min grej. Och idag knallade jag runt med Chanie på stan ett tag med en vaniljlatte i handen. 

 


Så! En liten resumé av mina senaste dagar. Nu ska jag verkligen försöka att uppdatera bloggen varenda dag så jag slipper sitta och göra såna här långa inlägg haha... Ska iallafall sleepa nu innan skolan imorgon där vi får en liten sovmorgon innan vi åker och kollar på Lars Wallin's utställning som han har här i Västerås. Har redan kollat in den en gång, men det gör väl inget! Nåja, godnatt. ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards