mmathildan

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Mathilda Neuendorff - 12 januari 2013 01:06

God kväll (natt?)!

Har haft en riktigt chill dag. Hade hantverk men den lektionen gick åt till att pröva klänningar... Fick världens fulaste (haha!), men det kan jag berätta mer om senare! Riktigt taggad inför det faktiskt, trots klänningens utseende hehe... Hade sedan engelska som vi fick sluta en timme tidigare ifrån, så har haft en ganska bra dag kan man säga. Det vart ju inte direkt sämre av att jag efter skolan åkte hem till min saknade annapanna för att checka in hennes nya hus! Har vart där förr, men denna gång var det dock möblerat. ;) Så himla fint! Det var iallafall jätte mysigt att äntligen få umgås med min älskade bästis igen. Vi var dessutom duktiga och åkte iväg och tränade en sväng också.

Kom hem och dagens middag vart såklart... Pizza. Vad annars efter att jag hade tränat liksom? Åh suck. Försökte vara liiite duktig iallafall och ta en sallad, men tror inte att det gjorde någon skillnad direkt haha. Har efter det hjälpt pappa med att göra mat till imorgon då han ska firas av släkt och så eftersom att han fyllde år igår! Vart inte färdiga förrän en stund sen så är en aning trött nu. Måste dock duscha innan jag går och lägger mig. Puss godnatt, hörs imorgon!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards