mmathildan

Alla inlägg under juni 2012

Av Mathilda Neuendorff - 12 juni 2012 13:37

Kom hem från en övernattning med klassen i klassrummet för en stund sen, och jag har haft så jäkla kul. Har dock dessutom lämnat in min älskade mac som jag har världens största hatkärlek till. Sitter liksom just nu vid min gamla stationära som jag kommer behöva komma överens med igen under sommaren... Som sagt så har jag haft det så jävla kul inatt men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta då detta var det sista vi kommer göra tillsammans som en klass innan vi slutar. Jag har en sån sinnessjuk ångest över att lämna min klass så det finns inte  Men vi kommer ju träffas ändå förstås! 

Anna och jag köpte calzone som vi fick äta med händerna ensamma i klassrummet, knas.

Lagom suddig bild från när jag Elina, Asmir och David stack iväg och gungade halv fyra på morgonen. Hällde i mig sammanlagt ca. 6 energidrickor under natten, så behöver jag ens berätta att de flesta av oss dygnade? Jag har inte sovit på mer än 12 timmar nu haha... De här är iallafall faktiskt de enda bilderna jag har än så länge, slänger upp fler ifall jag lyckas skaffa fram några!  

Av Mathilda Neuendorff - 11 juni 2012 14:04

Mupp. Brb, drar in till stan!  

Av Mathilda Neuendorff - 10 juni 2012 22:00

Kom nyss in från att suttit och pratat med bästis om allt&inget i några timmar. Sinnes mysigt! Ska dessutom tillbringa den lediga dagen på stan med henne imorgon också. Sen är det bara 2 "vanliga" dagar kvar i skolan innan sommarlovet, känns så där lagom bra. 

Kände för att lägga upp en bild från när vi var och åkte skidor i vintras så här i sommartider  Bara för att.

Av Mathilda Neuendorff - 8 juni 2012 20:13

Som jag sa igår så har jag hela dagen varit upptagen med min brors student! Var såklart inne i stan och kollade när han sprang ut, och förstås - kolla på alla flaken! Det var sinnes kul att se alla glada studenter, och jag vart nästan sugen på att hoppa över mina tre gymnasie år och gå direkt till studenten, hehe. Här kommer iallafall lite random bilder från idag 

     


Av Mathilda Neuendorff - 7 juni 2012 22:29

Eftersom att min bror tar studenten imorgon så är det en väldans massa grejer som måste göras här hemma. Det stoppade mig dock inte från att åka iväg och träffa Chanie en snabbis! Hon hade finbesök av en brutalt söt liten hund vid namn Kerstin. Jag dör vad gulligt.

 

Av Mathilda Neuendorff - 7 juni 2012 15:41

Kom hem från skolan för en stund sen, och gissa vad det första var jag bestämde mig för att göra? Jo plugga. Blir ju inte mycket av det i skolan dom sista dagarna så får skylla mig själv. Det är dock det allra sista plugget innan sommarlovet så det är nice! Känns inte lika tungt då liksom  Kan inte fatta att det verkligen är de sista uppgifterna i hela grundskolan, och det är helt obegripligt att jag nästa vecka ska splittras från världens bästa klass. Fyfan, vill inte ens tänka tanken.     

Av Mathilda Neuendorff - 6 juni 2012 19:15



Hade tråkigt idag och valde att återuppleva gamla minnen genom att sminka mig på samma sätt jag gjorde för en sisådär 2-3 år sen. Jag kan inte alls förstå att jag bråkade med mamma och pappa flera gånger i veckan bara för att gå runt så där, så brutalt fult ju!

Den första bilden är tagen för typ två år sen tror jag, håller inte riktigt koll. Har förträngt det, haha. Och den andra är från idag när jag gjorde ett tappert försök att efterlikna mitt gamla jag. Tror nog att jag nöjer mig med hur jag ser ut idag.      

Av Mathilda Neuendorff - 6 juni 2012 18:27

Har inte bloggat på ett tag ser jag... Eller ja, har mest fått höra det av mina vänner så det var väl bäst att jag gjorde ett inlägg tänkte jag! Inget speciellt har egentligen hänt mer än att jag igår var iväg på "Skolgårdsfest" på skolan (ja, det är lika tråkigt som det låter) och var efter det hemma hos Elina och kollade på film med henne Chanie, Gustav, Sanna och David. Mys!

Sur Elina för att filmen inte funkar, Chanie tog över båda skålarna och Sanna vill inte vara med på bild. De andra två är bara allmänt glada. Skön bild, haha. 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards