mmathildan

Alla inlägg under juni 2012

Av Mathilda Neuendorff - 20 juni 2012 18:25

   

Var inne i stan med mamma en stund idag, men hann också med en tur i några affärer på erikslund. Vart lagom kär i toppen ovan, åh. ♥ Nu kilar jag strax ut och går en runda med Chanie!

Av Mathilda Neuendorff - 19 juni 2012 13:26

Godmorgon!


Eller njae, vaknade för typ en och en halvtimme sen så det är väl lite för sent för "godmorgon". Men äsch. Sitter iallafall nu och väntar på att Anna ska komma hit, och än så länge är bara planerna att vi ska sola. Måste liksom ta vara på den lilla solen vi får  Hörs sen!

Gråtande fuckface vare ja.   


Av Mathilda Neuendorff - 18 juni 2012 23:45

Som rubriken lyder så är det, det som min dag bestått av. Stack in till stan på förmiddagen med Chanie för longboardsköp och fika. Sinnes mysigt! Efter det stack vi till badet med lite folk trots det dåliga vädret. Det var varken varmt eller sol ju, dumma väder. Nu på kvällen var jag bara tvungen att prata med någon om mina "enorma" (hehe...) problem, så jag stack ut med Elina på promenad. Som om inte det vore nog så ringde jag dessutom Anna efter det för att få klaga ännu mer. Tur att jag har så underbara vänner som står ut med mig, haha. ♥

Chanie drog hem mig från badet på sin nyinköpta longboard för att jag hade så ont i vaderna, hihi bebi. ♥

Av Mathilda Neuendorff - 15 juni 2012 13:00

Nu har jag fått sommarlov, men just nu känns det som att jag hellre skulle vilja gå kvar några månader på persbo med min älskade klass. Avslutningsmiddagen igår var så himla kul med dans, musik och underbara människor. Efter det gick jag, Anna och Chanie hem till Elina för sleepover och för att vi skulle kunna hjälpa varann med hår osv. idag på morgonen innan vi skulle ge oss iväg till avslutningen i kyrkan, och precis som jag trodde så började jag gråta hur mycket som helst mitt i alltihopa, haha... Resten av tjejerna joinade mig dock lite senare  Här kommer iallafall bilder från både igår och idag! Ser ganska knas ut på de flesta bilder, men jag har ju gråtit en hel del...

Jävligt dålig fotograf jag hittade till den här bilden ser jag, haha...  

Har gråtit floder idag vill jag lova, och det sista jag vill är att lämna världens bästa klass. Intalar dock mig själv att vi kommer träffas ändå, vilket jag hoppas så sjukt mycket! Älskar er. ♥ NU TAGGAR VI GRÖNAN!!!!             

Av Mathilda Neuendorff - 13 juni 2012 22:00

Moa Lignell's nya låt släpptes ju för några veckor sen, men jag lyssnade inte på den förns igår av någon anledning. Den är iallafall helt sinnessjukt bra, och det är så värdelöst att hon inte vann Idol... Kul dock att det har gått jävligt bra för henne ändå och att jag åtminstonde inte har hört nånting nästan av vinnaren  

Men fan så bra hon är, åh. ♥

Av Mathilda Neuendorff - 13 juni 2012 21:30

Var på stan med mamma idag efter skolan och hittade lite grejer. Finns än en gång sjukt mycket snyggt på stan, åhå!    

   

+ ett par schorts som verkligen inte ville fastna på bild, grr.       

Av Mathilda Neuendorff - 12 juni 2012 20:39

Är så sjukt trött, vilket iförsig är helt förståeligt. Ska kika runt på lite bloggar och så, men sen går jag fan och lägger mig. Har trots allt en hel del sömn att ta igen.


Godnatt! ♥

 

Av Mathilda Neuendorff - 12 juni 2012 19:03

Även fast jag hade varit uppe i över 12 timmar i sträck, så pallrade jag och Elina oss in till stan vid halv 4 idag för att fixa naglarna! Hade inte riktigt tänkt mig så långa som det vart då jag både tycker att det är mycket finare med lite kortare, och dessutom så är det mycket lättare att ha istället för ganska långa som jag nu fick. Tar ju lite längre tid att skriva på både tangentbordet och mobilen kan jag säga, haha...

Kameran bråkade med mig, så jag tog en dålig mobilbild. Jag är riktigt nöjd iallafall, även fast de vart lite långa för min smak    

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards