mmathildan

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Mathilda Neuendorff - 12 juni 2012 20:39

Är så sjukt trött, vilket iförsig är helt förståeligt. Ska kika runt på lite bloggar och så, men sen går jag fan och lägger mig. Har trots allt en hel del sömn att ta igen.


Godnatt! ♥

 

Av Mathilda Neuendorff - 12 juni 2012 19:03

Även fast jag hade varit uppe i över 12 timmar i sträck, så pallrade jag och Elina oss in till stan vid halv 4 idag för att fixa naglarna! Hade inte riktigt tänkt mig så långa som det vart då jag både tycker att det är mycket finare med lite kortare, och dessutom så är det mycket lättare att ha istället för ganska långa som jag nu fick. Tar ju lite längre tid att skriva på både tangentbordet och mobilen kan jag säga, haha...

Kameran bråkade med mig, så jag tog en dålig mobilbild. Jag är riktigt nöjd iallafall, även fast de vart lite långa för min smak    

Av Mathilda Neuendorff - 12 juni 2012 13:37

Kom hem från en övernattning med klassen i klassrummet för en stund sen, och jag har haft så jäkla kul. Har dock dessutom lämnat in min älskade mac som jag har världens största hatkärlek till. Sitter liksom just nu vid min gamla stationära som jag kommer behöva komma överens med igen under sommaren... Som sagt så har jag haft det så jävla kul inatt men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta då detta var det sista vi kommer göra tillsammans som en klass innan vi slutar. Jag har en sån sinnessjuk ångest över att lämna min klass så det finns inte  Men vi kommer ju träffas ändå förstås! 

Anna och jag köpte calzone som vi fick äta med händerna ensamma i klassrummet, knas.

Lagom suddig bild från när jag Elina, Asmir och David stack iväg och gungade halv fyra på morgonen. Hällde i mig sammanlagt ca. 6 energidrickor under natten, så behöver jag ens berätta att de flesta av oss dygnade? Jag har inte sovit på mer än 12 timmar nu haha... De här är iallafall faktiskt de enda bilderna jag har än så länge, slänger upp fler ifall jag lyckas skaffa fram några!  

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards