mmathildan

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Mathilda Neuendorff - 23 maj 2011 19:59

Guess what?!


Nytt album, yey!   Kom tydligen ut 10 april he-he-he...  men det har ju inte stått nånstans och inte har jag tänkt på att kolla det lixom. Fast... för det första hittade jag baralåtar och för det andra var alla jättedåliga *sadface*   Dessutom är det ett soloalbum så han kallar sig inte för nevershoutnever längre, utan Christofer Drew! Buhu... Jag vill att han ska göra bra låtar och heta nevershoutnever. Synd om mej. 

Av Mathilda Neuendorff - 23 maj 2011 17:15

Åkte som sagt upp till min mormorochmorfars husvagn i helgen he-he... Man får göra det ibland oxå haha!   Det låter så tattigt... "Husvagn" lixom... Men de är rätt så mysigt emellanåt ändå, dom har ju teve och data med internet där uppe oxå så jag gillar att vara där haha!   Det började med att jag ville fiska, men det va ingen som kunde skjutsa hem mej förrän på söndan, så de va dräför ja va tvungen att va där hela helgen    Fick iaf en fisk, hejja mej! 

     Dom enda bilderna jag tog, kärlek på hunden och kärlek på glassen! Ben&Jerry's slår aldrig fel ♥

Av Mathilda Neuendorff - 23 maj 2011 16:14

Hola!

När jag kom hem från skolan idag började jag med att göra en smoothie, för att sen börja med lite plugg! Ska börja på min "Samlag till baby" uppsats i biologin... Har en känsla av att jag kommer känna mej lite obekväm he-he... Nejdå, det går nog bra!   

    Uppdaterar senare! *happyface*

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards