mmathildan

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Mathilda Neuendorff - 16 maj 2011 21:15

Köpte mej en ny bikini idag oxå!

    Love it. Från H&M!   

Av Mathilda Neuendorff - 16 maj 2011 20:30

Idag fick jag min konfirmations present jag skulle få av mamma och pappa!   Bara 8 dagar försenat, yeeeh... Nejmen, stället dom köpte det på hade skickat efter det från... nån annanstans... Och så hade det blivit försenat och grejer, whatever! 

  

   När man konfirmerar sig i det här huset får man alltid nån typ av smycke. Alltid. Inga undantag, dock är det ett jäklars bekostat smycke, men ändå... Missuppfatta mej inte, tyckte de va jättegulligt!   Men visst skulle jag kanske hellre velat haft ett nytt objektiv till kameran för några tusen eller nåt hehe... Nejdå, nu ska vi inte vara såna, jag är nöjd!

Av Mathilda Neuendorff - 16 maj 2011 19:37

Hallu!

Jag har ingenting att säga... Hände inget speciellt i skolan... Ingenting speciellt har hänt egentligen! Spännande dag...!  Fick sluta nästan två timmar tidigare iaf, meningen va då att alla skulle hem och jobba, men jag tvivlar på att nån gjorde det haha... Efter skolan följde jag med mamma in till stan och hjälpte henne att handla mat... Ja typ så, har inte så mycke mer att komma med!  

 

Och med den här bubbelbilden säger jag - Go'kväll! Så länge, HE-HE-HE...

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards