mmathildan

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Mathilda Neuendorff - 10 maj 2011 16:10

Haha, har inte bloggat på javet inte hur länge! Men nu är jag iaf tillbaka! Jag vet dock inte för hur länge... 

Kom iaf nyss hem från mariagårn. Skulle ta lite bilder till ett skolarbete men tog inte alla, ska fixa det imorgon!   Jag behöver ju egentligen inte gå dit längre, eftersom jag och några till konfirmerade oss i söndags, vi behövde utklädningskläderna som fanns där  

Och ja, på tal om konfirmationen! Jag sanna, och kimi sjöng ju imagine... Det gick bra förutom att jag skaka så mycket på rösten för att jag va så nervös! Men det var kul, har aldrig gjort det förut hihi!

 Kommer ihåg inlägget jag skrev innan den allra första konfirmations saken, och hur mycket jag skulle hata det och hur tråkigt det skulle bli. Fast det vart inte så tråkigt, ibland har det faktist vart riktigt kul!   Nästan lite sorgligt att det är över faktist, det är därför jag klurar på ifall jag ska bli assistent...  Får se hur de blir med det!


Nu sitter jag på altanen i solen och ska börja på lite läxor... Jobbar om kristendom och jag ska skriva om judendomen, så ska ta och börja med det nu. 

Lägger upp en bild på min nuvarande kärlek!  

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards