mmathildan

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Mathilda Neuendorff - 27 februari 2011 20:42

Ja tänkte ju göra massa tidsinställda inlägg, men ja kom på att jag inte har nånting att skriva haha! Har gjort ett som kommer upp på onsdag   


Har btw gått blivit riktigt jävla förkyld! Ibland försvinner min röst helt och jag bara piper när jag försöker prata, har skit ont i halsen och hostar hela tiden! Var jag tvungen att bli sjuk NU?! Det är som det är. 


Var iaf och lämna mina kaniner hos anna för nån timme sen, hon är så snäll som tar hand om dom! ♥ Sista inlägget tills på onsdag, och så kommer jag hem på torsdag eller fredag.


Jag är rätt så besatt av den där hunden... (a) hehe

   See yah!

Av Mathilda Neuendorff - 27 februari 2011 19:52

Hejjsan!

Kom hem från m&m idag vid 4 nånting. Vi har haft det jättemysigt! Igår tillbringade vi kvällen med att kolla på melodifestivalen... Haha båda hatar det så jag fattar inte riktigt varför... Slutsatsen av det vart iaf att Annas nya idol är Nicke Borg oh yes! De va jätteskoj iaf!


Åker som sagt till Sälen imorgon ju! TAGGA! Tycker det är så mysigt att åka skidor. så det ska bli jätteroligt!  Men håller på och städar och grejjar nu, inte lika najjs... Ska vara borta några dar så ska göra några tidsinställda inlägg, men de vart lite tight nu när solsidan börjar nu... Får se hur det blir, kanske gör ett eller två iaf! Annars så ses vi om några dagar!   


Nån random bild på mej och anna när vi invigde min kamera!   

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards