mmathildan

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Mathilda Neuendorff - 26 februari 2011 12:26

Tjenare!   

Vaknade vid nio idag och har suttit vid teven sens dess typ haha. Men ikväll ska jag och anna vara "hundvakt"! Eller nja.. Så här ligger det till:

Förra veckan frågade mormor mej ifall ja kunde vara hemma med deras hund idag för att dom skulle bort och ville inte ta med henne för att det skulle vara så mycket folk eller nå liknande...? Iaf så sa jag ja men kom på att de skulle ju inte vara så roligt att sitta med en hund en hel jävla kväll, så ja frågade anna ifall hon kunde följa med så jag slapp vara själv, och det ville hon! Thihi!

 Komplicerat... Dom skulle komma hem ganska sent så de va rätt onödigt att vi åkte hem från dom sen så vi sover där sen, hehe... (a)


Har inte fixat mej helt än så ska börja göra det nu, sen måste jag städa...

   Bilden är så söt!   

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards