mmathildan

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Mathilda Neuendorff - 21 februari 2011 20:40

Här kommer två söta bilder från idag! Mitt internet dampar så orkar inte ladda upp nå fler...

   Jag har världens sötaste, finaste, gulligaste, underbaraste bästis! 

  De va inte de lättaste att ta de här kortet med en stor och tung systemkamera inte! Har säkert 10 stycken fail bilder... En fick hålla kameran, och en fick trycka haha!


Imorn ska jag gymma med anna efter skolan och sen kommer min mormor och morfar hit med deras nyköpta hund. Dom behövde expert hjälp från nån otroligt grym människa som jag att ta kort på den. Hahah, nej men dom skulle skicka bilder till den förra ägaren eller nåt liknande, ja fatta inte riktigt, men hjälp ska dom få!   

Ska kolla färdigt på Top Model nu, och sen ska ja nog gå lägga mej efter de så ja inte försover mej igen...   

Godnatt!

Av Mathilda Neuendorff - 21 februari 2011 17:43

Okej - det här är sista chansen. Nu ska ja försöka börja blogga igen, går de inte så får ja ge upp! Har saknat att blogga faktist (a) Det som gjorde att ja inte ville göra de va att att ja vart så ledsen över min gamla design... Som tur va kom min älskling o rädda mej idag! Jag har egentligen vart "sjuk" idag (jag försov som fan och hade ont i huvet så de va ingen idé att försöka ta sig till skolan. Eftersom ja vakna så sent hann anna inte få redda på det så hon kom ända hem till mej för att vi skulle gå tsm o så fick hon gå till skolan ensam o kom nästan för sent, förlåt älskling!) iaf försvann huvudvärken och anna kom hem till mej när dom slutade och vi gick ut och tog kort - utan jacka. Helt sjukt jävla kallt, men som belöning fick ja en ny header ;) *score* 


Igår kom ja iaf hem från de andra o sista konfa lägret! As skönt! De va dock inte lika tråkigt som förra gången... kan nästan säga att de va kul, men ändå skönt att slippa åka på nåt sånt igen! Två helger kvar sen konfirmerar vi oss!   Så nice!


Nu ska ja äta och sen ladda ner nåra säsonger av desperate housewifes. 

Lägger upp bilder från idag sen! Bye!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards