mmathildan

Alla inlägg under november 2011

Av Mathilda Neuendorff - 11 november 2011 20:25

Har en fråga kvar på recensionen och den suger svettiga ap ballar. Vart så tjurig så jag gav upp och satte mig framför Idol i hopp om att bli lite gladare! Men vad händer? Jo Amanda P inleder kvällens program. Vart jag gladare? Nej. Snarare argare. Hehe bitter och så! Det enda som får mig på bättre tankar är att Moa snart ska sjunga och att jag ska få sätta mig och knapra på mitt favorit godis bigtime. ♥

 

Av Mathilda Neuendorff - 11 november 2011 17:39

Hejsan!

Kom precis hem, har vart hos Lovisa med Elina, Sanna och Chanie. Vi tränade på en låt vi ska sjunga på lucian i skolan. Antingen lät det bra, eller så lät det... sjukt dåligt. Haha, men det var faktist första gången vi tränade så det låter nog bättre sen!   Här är iallfall låten vi ska sjunga:

Tycker att den är jätte fin, så jag hoppas verkligen att detn funkar sen! Nu ska jag fortsätta på min bokrecension, har bara 6 frågor kvar av 44, wuhu!

EMO

Av Mathilda Neuendorff - 8 november 2011 17:08

Sitter ensam i mitt mörka rum och lyssnar på den här otroligt fina låten:

Känner mig lite emo, hehe! Ibland är det tillochmed mysigt att göra läxor... Har ni förresten märkt hur sjukt mörkt det börjar bli? Klockan är fem och det har redan vart mörkt en timme typ.

Av Mathilda Neuendorff - 7 november 2011 17:48

Satt mig nyss för att börja att skriva min bokrecension, då jag märker att jag ska svara på 44 - jävla - frågor. 

 

Lite tragiskt hur mycket den här bilden egentligen kommer till användning, haha! En positiv grej dock är att spanska provet vi skulle haft är flyttat till nästa onsdag, wuhu!

Av Mathilda Neuendorff - 6 november 2011 21:25

...vafan är grejen med Lady Gaga's outfit?

 

EMA

Av Mathilda Neuendorff - 6 november 2011 21:07

Har typ inte gjort ett skit idag som är värt att nämnas, förutom att jag äntligen har läst ut min sjukt dåliga bok! Bara recensionen kvar... Imorgon har jag också spanska prov som jag inte har tränat till i huvudtaget. Skulle göra det idag egentligen men hade inga grejer hemma, så jävla dumt. Nåja, man för förhoppnigsvis göra omprov, hehe... Sitter och kollar på EMA nu iallfall, nice!

 

FML

Av Mathilda Neuendorff - 5 november 2011 16:27

Ååååh, det bli ingen ersättningskonsert. Även fast jag fortfarande är sur från i onsdags så ville jag ju ändå så gärna gå! Hennes manager's (eller vem det nu var) försvar var att hon inte hade tid och hon hade fullspäckat schema. Tror såklart på att hon har sjukt mycket att göra, men att inte ens ha typ 3 dagars ledighet i rad...? Det tror jag inte en sekund på! Är ännu surare nu och kommer nog vara det ett tag, det känns som att jag liksom tappat förtroende för henne nu, men det går nog över om ett tag. Hon är ju fortfarande en sjukt bra artist!

   

Mys

Av Mathilda Neuendorff - 5 november 2011 11:42

Godmorgon!

Har precis fixat färdigt mig och drar snart in till stan för att träffa Mattias..! Senare på kvällen drar jag hem till Sanna för att tillbringa kvällen med mina fina flickor. ♥

 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards