mmathildan

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Mathilda Neuendorff - 3 november 2011 21:44

Här är en till bild från igår! I globen igår kunde man också "ta kort med Rihanna" då det va en som tog en bild på oss och sen klipptes en bild på Rihanna in i samma bild:

Ser ju otroligt äkta ut... Ah fast näe! Nu ska jag bege mig in mot duschen, sen sova. Imorgon drar jag in till stan med mami!

Av Mathilda Neuendorff - 3 november 2011 17:59

Anna var här och hjälpte mig färga mina ögonbryn idag! Det vart lite knas då jag tyckte att dom fortfarande var för ljusa efter första gången vi färgade, så då gjorde vi det igen och lät färgen sitta i längre, men då fastnade den på huden och gick inte bort hur mycket vi än krigade, buhu   Men nu är nästan allt bort iallfall!

     

Har inte hunnit plocka dom på sista bilden så det är därför dom ser lite knas ut, men det är fixat nu   Jag vart iallfall nöjd, men det är fortfarande ovant att se sig i spegeln hehe... 

Av Mathilda Neuendorff - 3 november 2011 13:16

Förutom själva konsert biten igår, så hade jag en sjukt mysig dag med brudsen i Stockholm! Klarade av att åka både tåg och tunnelbana + ta oss till globen själva, hör jag applåder? Hehe!

         

Vi var lite töntiga och gjorde fejk tatueringar som en kille stog och gjorde på folk inne i globen, haha! 

 

Var inne på Weekday och hittade denna underbara tröja, helt sjukt skön!

Bestämde mig också för att jag jag vill färga ögonbrynen för ett tag sen, så jag köpte färg igår. Får se när jag gör det bara... Som sagt hade jag jättekul igår även fast det inte riktigt gick enligt planerna på slutet... ♥

Av Mathilda Neuendorff - 3 november 2011 12:15

Godmorgon...

Är fortfarande sjukt arg sen gårdagen och det känns inte som att det blir så roliga inlägg så, så jag lägger upp några bilder från när jag var iväg från i lördags till i måndags.

       

Och det här är allså det jag fick med mig hem! Byxor från Vero Moda, eyeliner från YSL och ett päls pannband(?).

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards