mmathildan

Alla inlägg under november 2011

Av Mathilda Neuendorff - 26 november 2011 13:50

 

Redan i torsdags fick jag hem mina fina earcuffs! Tog bara 2 dagar, sjukt bra  Är dessutom jättenöjd, fjädern är min favorit!

Av Mathilda Neuendorff - 25 november 2011 14:54

Det är fredag, jag vart nyss färdig med veckans skolarbeten och ikväll ska jag på sista Twilight filmen med mina fina. Life's great!

 

Av Mathilda Neuendorff - 24 november 2011 17:07

Nu kilar jag snart iväg till bussen. Ska in på Öppet hus på Carlforsska! Det är mitt förstahandsval när jag ska välja gymnasie, så jag tänkte kolla lite hur det ser ut och fråga lite om linjen jag tänkte gå på!   

Puss!  

Av Mathilda Neuendorff - 23 november 2011 20:30

Det här är mina favoriter från Rihannas nya album "Talk that talk"! Särskilt Farewell, så fin... ♥

Av Mathilda Neuendorff - 22 november 2011 18:25

Det var en grov rea på JFR.se, så tog chansen att klicka hem tre söta earcuffs.

      

De tre för bara 33:- kronor... Billigt och så!

Av Mathilda Neuendorff - 20 november 2011 11:10

Godmorgon!

Idag var det tänkt att jag skulle på öppet hus på min eventuellt framtida gymnasieskola! Dock hade jag kollat väldigt fel då det egentligen är på torsdag... Hur fick jag ihop det liksom? Nåja, detta är iaf vad jag fick med mej hem från stan igår!

  Världens gosigaste tröja! Dock skriker den bara "julafton" haha... Men tyckte den var himlans fin!

 
    
Ringar från Lindex (+ den sista julklappen!)
Nu blir det plugg! Hann inte färdigt med spanskaprovet i onsdags så får göra färdigt det imorgon. Det var några saker jag inte kunde och nu har jag haft fyra dagar på mig att lära mig det. Är det första jag gör springer hem och rå pluggar för att lära mig det? Nej. Väntar jag till dagen innan som vanligt? Något i den stilen, ja.

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards