mmathildan

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Mathilda Neuendorff - 4 mars 2013 21:58

Hade glömt bort hur trött man blir av att rida. Sitter i sängen och är allmänt död och vill bara sova. Dagens middag fick bestå av en hallon smoothie som jag precis åt upp, så nu ska jag bara fixa det sista inför morgondagen innan jag äntligen ska få gå och lägga mig. Imorgon har jag bara en sminklektion, och då får vi besök av en tjej från makeupstudion som ska visa oss lite olika grejer. Ska bli kul! Nu är ögonlocken tunga så dags för sängen. Godnatt!

Av Mathilda Neuendorff - 4 mars 2013 21:00

Idag efter skolan åkte jag direkt hem istället för till gymmet som jag har gjort de senaste tre veckorna. Eftersom att idrottspasset vi hade enligt mig var brutalt så kände jag att ytterligare ett träningspass inte var nödvändigt. Var iallafall hemma ett tag innan jag åkte med Lovisa till stallet och fick rida lite! Kom hem skitig, trött och häst-luktandes - just like the old days liksom. Red ju i flera år när jag var yngre, och ångrar som fan att jag slutade med det... Så himla roligt.

Hihi åh, gosehästarna!

Av Mathilda Neuendorff - 4 mars 2013 08:32

Godmorgon bloggen!


Gick upp vid halv åtta för att ta bussen klockan 8 in till skolan. En kvart senare fick jag dock sms om att svenska lektionen var inställt, och som tur var var det första lektionen så åker istället in till 10. Helt okej! Sitter iallafall i sängen och äter frukost (!!!) nu som jag inte hunnit göra innan skolan på hur länge som helst, och ska börja fixa mig och så snart. Har en ganska tråkig skoldag framför mig med engelska och idrott, och hoppas verkligen på att vi har ett jobbigt idrottspass så jag inte behöver åka till gymmet idag... Är inte alls tagg på det. Nåja, ha en bra dag!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards