mmathildan

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Mathilda Neuendorff - 3 mars 2013 21:45

Har spenderat dagen i Romme med Anna med perfekt skidväder. Eftersom att vi i min familj inte ska åka iväg till Sälen i år som vi annars alltid gör, så var det extra kul att iallafall få en dags skidåkning det här året. Har varit en händelserik dag där jag både blivit bortappad, fått åka stolslift helt själv, och vad vore en dag i skidbacken utan att ha haft ner några par skidor? Trots det kunde jag inte få en bättre avslutning på lovet, men nu ska det nästan bli ganska skönt att komma tillbaka till skolan igen. Det är ju trots allt lov om bara fyra veckor igen, woop!

Fick en hel lift för oss själva, så Anna tog chansen och prövade på att lägga sig ner. Nu är det dusch och sen sovdags som gäller, godnatt darlings!

Av Mathilda Neuendorff - 3 mars 2013 20:48

Igår var det ingen vanlig dag för då var det Annas 17:de födelsedag, grattis än en gång gullet! Tog självklart bussen in för att fira henne litegrann med henne och Hannes. Paketöppning och "Super Mario" spelande, precis så man borde spendera sin födelsedag.  Var där i några timmar innan jag återvände hem för att fortsätta firandet på syster och mormor med flera... Hade en riktigt mysig dag med fina vänner och familj!

Om ni visste hur länge jag satt och krigade med detta paket...


Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards