mmathildan

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Mathilda Neuendorff - 11 april 2012 21:56

Har inget speciellt att säga egentligen, men vill ändå skriva någonting. Knaz. Fick dock nyss reda på att min gullegris har fått sitt första riktiga jobb, stolt bästis. ♥


Det gjorde mig dock samtidigt bitter då jag kom på att jag också nästan fick det för ett tag sen på stället jag praoade. Cheferna där jag var, gjorde värsta stora grejen av det och satte sig ner med mig vid ett bord och grejer och såg så sjukt allvarliga ut och sa att om jag ville så skulle få börja jobba där, utan varken om eller men. De sa att de skulle ringa, men har inte gjort det än och nu har det gått ett halvår så jag har liksom gett upp hoppet nu. Sjukt dåligt gjort, var så taggad till att tjäna pengar och allt vad ett jobb nu innebär haha. Men äsch, det kommer fler chanser! 

  Vilket bittert inlägg det vart. Kilar iväg till soffan och kollar på bb istället innan jag går och lägger mig. Puss. ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards