mmathildan

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Mathilda Neuendorff - 3 april 2012 21:56

Hejsan!


Gårkvällen spenderades som sagt med Sanna och Elina där vi först gick till Ica, och på vägen hem hittade en leksaksbil som vi åkte på ett tag till en 6-årig liten pojke kom och skrek bla. hora åt oss. Haha! Knasig kille. Fortsatte hem till Sanna där vi satt och kollade på videor från när vi var i 6-7-8 års åldern. Himlans mysig kväll!


Har dessutom tvingat mig själv att (för tillfället) vakna ur min Ulrik-koma då jag imorgon sticker iväg till Stockholm med Anna och Linnea för att se Hot Chelle Rae! Är en aning taggad liksom. Innan går vi omkring och kikar i affärer och så, tills vi beger oss till Kulturhuset där de kommer hålla till! Kommer bli hur nice som helst. ♥  

Förra gången vi var i sthlm för konsert. Gick ju inte riktigt som vi hade tänkt oss direkt, haha.

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards