mmathildan

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda Neuendorff - 4 december 2012 23:24

Är färdigpluggad för ikväll och är i stort sätt klar. Fick ner en hel del och är knappt hundra ord ifrån mål så det tar jag imorgon. Vet ändå inte vad jag ska skriva på det sista så. Tänkte iallafall berätta lite om igår då jag och Elina tog sparken hem till Lovisa för bak, mys och skitsnack. Mysigaste som finns med grymma tjejer, love. Jag och Elinis åkte sedan hem på sparken igen och stannade och åkte i massa backar, äkta barn. Var så sjukt kul, fett underskattat att åka spark!

Idag började jag dagen med utvecklingssamtal. Det gick bra och jag är nöjd! Hade sen håltimme på ungefär 3 och en halvtimme så jag och Elina åkte hem till mormor och morfar och chillade där istället för att sitta och ruttna i skolan. Åt lunch, gick på hundpromenad och mös med hundar! Mys.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen sova. Har endast en lektion imorgon, och det är en frisörlektion så jag klagar inte. Lägger upp några bilder från igår och idag innan jag slutar dock, godnatt!

Av Mathilda Neuendorff - 4 december 2012 17:07

Sitter och pluggar lite på en grej som ska vara inne imorgon så ska börja nu och göra det sista imorgon tror jag. Gör iallafall endast detta inlägg för min lilla sjuklings skull så hon ska ha nåt att göra när hon sitter hemma och mår dåligt. Hihi puss hjärtat. ♥

Mupp bild, men har inte tid att ta om massa. Plugget kallar!

Av Mathilda Neuendorff - 1 december 2012 19:17

Igår hade jag min sista praktikdag på Global Living vilket är jävligt skönt men också ganska sorgligt då jag kommer sakna i stort sätt alla som jobbar där, buhu. Så gulliga. Behöver dock inte deppa ihop helt eftersom att jag ska in dit nästa vecka och lämna mitt nummer osv. till när dom behöver hjälp i framtiden, så man kan väl säga att jag lyckades skaffa mig ett litet jobb! Vet inte om man kan kalla det, det dock men vi får väl se det då. Innan jag gick igår fick jag en liten present som tack efter mina två veckor där. Jag säger ju det, sjukt gulliga. ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards