mmathildan

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Mathilda Neuendorff - 12 december 2012 22:37

Efter skolan idag gick jag runt på stan med Elina, och Felicia gick också med en stund. Jag och Elinis gick iallafall sen runt och fixade några ärenden, prövade klänningar och fikade. Sen åkte jag hem till Bruno en stund och det var när jag skulle åka därifrån som jag insåg hur kass jag är. Allt som kunde gå fel med att åka buss tillbaka till stan gick fel och jag lyckades också tappa min plånbok med bankkort, busskort och leg. Har typ lyckats få tillbaka den nu iallafall men ah. När jag kom tillbaka till stan så orkade jag inte åka hem, så jag sover hos min Elinis inatt. Vi sitter och kollar på julkalendern innan det är sleepy time. Godnatt!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards