mmathildan

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Mathilda Neuendorff - 4 november 2012 19:01

Nu är min design äntligen fixad! Det är som sagt Chanie som fixat headern åt mig, och förutom det creepy leendet jag fick till på bilden så är jag hur nöjd som helst! Bäst är hon hihi. ♥ 

Såg också att det måste se ut som att jag är beroende av min gråa tröja. Har den på header, presentationsbild och på min senaste upplagda bild haha. Men den är ju så snyyygg och passar så bra till mitt röda hår så den lär synas en hel del gånger till! 

Av Mathilda Neuendorff - 4 november 2012 02:14

Landade äntligen i min säng efter fest hos ellen. Va där med lovisa och chanie, och satt även och snackade lite skit med lovisa efteråt. Nu ska det bli brutalt skönt att sova iallfall, och ska också pröva på att göra det själv för första gången på typ en hel vecka. Får se hur det går. Har ju liksom inte klarat av det på ett tag men får försöka iallafall. Annars flyttar jag in till syster igen! Nu ska jag sluta svamla. Bjuder på två bilder innan jag däckar dock. Natti!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards