mmathildan

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Mathilda Neuendorff - 1 november 2012 23:47

 

"Tänk dig såhär att du har liksom som en cirkel. Längst uppe, allra längst upp så är du som allra ledsnast. Sen blir du lite mindre ledsen, nästan helt okej, du mår bra, du känner dig glad, peppad, lycklig, nästan helt euforisk och sen helt jävla cp-lycklig när du har kommit upp liksom till toppen där fast på andra sidan ledsen. Då är det liksom att du har det bäst i hela världen och du kan inte få det bättre men det är bara det att det är så himla lätt att man bara trillar över på den där andra sidan och så blir man sådär otroligt ledsen igen." - I rymden finns inga känslor

 

Älskar hur bra det där stämmer in. Passar väldigt bra in på mitt liv just nu också då jag skulle säga att jag befinner mig där allra längst uppe. Nu skiter jag i det här, godnatt.

Av Mathilda Neuendorff - 1 november 2012 19:32

 

Bus

Av Mathilda Neuendorff - 1 november 2012 19:10

Idag tog mamma med yngsta systern till ett av alla lekland som finns här i Västerås, och jag och linnea följde med som sällskap. Det slutade dock med att hon och jag joinade alla barn och lekte loss med dom, samt hamna i bråk med några sexåringar där vi sprang omkring och kastade bollar på dom. Det var vilt. Haha! Inte alls skämmiga.

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards