mmathildan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mathilda Neuendorff - 18 augusti 2012 02:14

Har glömt att berätta att vi räddade en liten kattunge för några dagar sen! Eftersom att den är så liten så måste någon vara kattvakt om nätterna, och inatt vart det min tur... Får se hur mycket sömn det blir då den mest vill leka haha. Ska försöka sova nu iallafall, så godnatt!

Av Mathilda Neuendorff - 17 augusti 2012 13:12

Sitter på bussen på väg hem med Chanie efter första dagen på gymnasiet. Haha fett awkward. Men det blir nog bra, nästa vecka verkar as chill!

Av Mathilda Neuendorff - 12 augusti 2012 16:21

Hallå!

 

Igår var jag vid en stuga mitt ute i ingenstans med mina kusiner + la familia. Den låg dock precis vid vattnet så det var nice! Låter bilderna tala för sig själva:


Vi paddlade kanot...


...fiskade... (i överdrivet snygga bikini-trosor)


...gosade med hundar...


...och åt kräftor! Trevlig kväll med lite överdrivet mycket mygg.  

Av Mathilda Neuendorff - 9 augusti 2012 09:05

Godmorgon!

Sitter på bussen på väg in till stan efter att ha gått upp redan klockan 8! Rent självmord eftersom jag inte gått upp innan tolv på hela sommarlovet. Jag är iallafall som sagt på väg in till stan för att träffa upp pappa som ska skjutsa mig till vårdcentralen... Ännu ett självmord, kommer dö. Nejdå, men berättar sen!

Av Mathilda Neuendorff - 8 augusti 2012 19:07

Hejsan!

Har varit dålig på att blogga de senaste dagarna men har inte gjort så mycket mer än att umgås med vänner! Har dock en del nyinköpta kläder som jag inte visat upp än, men ska fixa det.

Idag har jag iallafall varit på stan med Elina i några timmar innan jag vart upphämtad av min bror som skulle skjutsa mig till hans kompis där jag skulle få rida! Red ju i flera år för ett tag sen men slutade. Tycker dock fortfarande att det är sjukt kul så ska få komma dit fler gånger och rida, hihi. Glad tjej! Är iallafall på väg hem därifrån nu så hörs sen. :)

Av Mathilda Neuendorff - 4 augusti 2012 22:20

Gjorde en ny design lite snabbt! Bilderna är rätt gamla, och jag lär byta snart eftersom att den är väldigt somrig då hösten sakta men säkert smyger sig på... Nåja, den här får duga ett tag iallafall   

Av Mathilda Neuendorff - 1 augusti 2012 12:43

Godmorgon!

Idag är det första augusti vilket betyder att det är 16 dagar kvar tills jag börjar på gymnasiet, och bara 29 dagar kvar till Coldplaaay!! Så taggad.

Idag ska jag iallafall göra mitt bästa för att slippa göra nånting i huvudtaget, är sjukt seg och det är kallt ute så jag ser det som en demonstration.

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards