mmathildan

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Mathilda Neuendorff - 30 augusti 2012 17:41

Är på plats i Stockholm och står längst-fucking-fram. Det kommer bli så nice så det finns inte!

Armband som kommer blinka i takt till musiken, så häftigt.

Av Mathilda Neuendorff - 30 augusti 2012 14:41

Sitter på tåget med Elina mot Stockholm för lite shopping och Coldplay! Kommer dock inte hinna gå runt och kolla så mycket då vi kommer behöva gå och köa ganska tidigt... Det är redan en ganska lång kö trots att det är hela 4 timmar kvar. Det här ska iallafall bli as najs, så glad!!

Har inga platser, så jag sitter på golvet och Elina sitter i bagageutrymmet haha...

Av Mathilda Neuendorff - 30 augusti 2012 00:18

Kryper äntligen ner i sängen efter en bra eftermiddag/kväll på viksäng. Drog dit efter skolan ungefär och kom hem runt tio, och när jag väl kom hem var jag tvungen att göra lite grejer för att tjäna ihop pengar tills imorgon... Åker ju dit för Coldplay (!!!) men jag tänker inte åka därifrån utan att ha gått i mina tre favoritaffärer, och då kan det behövas lite pengar ;) Nu är jag iallafall halvt död och vill inget annat än sova, så godnatt!

Bjuder på en fin bild från donken på Elinas glada hamburgare, bara för att liksom haha.

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards