mmathildan

Alla inlägg under juli 2012

Av Mathilda Neuendorff - 18 juli 2012 16:52

Hej där!

Kom precis hem från stan, och fick med mig en skitsnygg skinnväst hem. Visar sen! Nu tänkte jag snart försöka få ut syster på en fotorunda så att bloggen äntligen kan få en makeover. Designen jag har nu är ju fortfarande den "tillfälliga" hehe...

Av Mathilda Neuendorff - 17 juli 2012 22:21

På väg hem på cykel efter en grym kväll med grymma vänner, hörs antingen senare eller imorgon. Puss!

Av Mathilda Neuendorff - 17 juli 2012 13:29

Sitter på Subway med Elinis efter att sprungit omkring i varenda "utlands" affär i hela Västerås, visar sen vad vi har köpt hehe.

Av Mathilda Neuendorff - 17 juli 2012 08:57

Vaknade nyss av någon anledning, tidigt som fan ju. Eller iallafall för att vara mig, hehe... Ser iallafall då att bloggplatsen äntligen skaffat fram en app, lycka! Sjukt nice. Så detta är alltså ett premiär-blogginlägg, direkt från sängen ?

Av Mathilda Neuendorff - 11 juli 2012 23:10

Eftersom att jag fyllde 16 för några veckor sen, så innebär det att jag äntligen får börja övningsköra! Igår var det egentligen meningen att jag skulle gå på en kurs inför det, men eftersom att jag fortfarande inte har skaffat mig ett leg så gick inte det. Idag var jag iallafall och tog kort till mitt leg så nu är jag ett steg närmare mitt körkort! Eller ja... Det är en början åtminstone 


Av Mathilda Neuendorff - 11 juli 2012 19:38

Hallå!

 

Råkade bryta mitt löfte om att jag skulle berätta om furuskär för några dagar sen märkte jag... Nåja, ska fixa fram lite bilder så kommer det upp snart! Har annars inte så jättemycket att blogga om då jag som vanligt bara chillar igenom sommarlovsdagarna utan att göra nåt speciellt. Får ta och skärpa mig, annars kommer jag få sån sjuk ångest i höst sen som vanligt, haha  


Har sen i söndags spenderat min tid med min mormor och morfar. Så mysigt att åka iväg till dom i några dagar helt random så där  Kom hem igår och behöll deras hund här då de behövde hundvakt. Lita på mig liksom. Kom ganska precis in från en hundpromenad, och nu tänkte jag snart sätta på ett Glee avsnitt och hoppas på att morgondagen bjuder på bättre väder. Vi hörs!

Av Mathilda Neuendorff - 7 juli 2012 22:43

Hejdär!


Var några dagar sen jag bloggade känner jag, men jag har ju faktiskt varit borta i annas sommarstuga som jag sa! Mer om det imorgon dock  Kom för övrigt in från en longboard promenad med Chanie för en stund sen. Skönt att få snacka lite skit med en sån fin vän!


Nu blir det Glee mys med syster. Återkommer som sagt med bilder och så från Furuskär imorgon!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards