mmathildan

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Mathilda Neuendorff - 21 juli 2012 21:08

(råkade visst bli 3 inlägg av inlägget innan + att ingen av bilderna kom upp, men det går inte att redigera från mobilen så jag fixar det när jag kommer hem!)

Av Mathilda Neuendorff - 21 juli 2012 21:06

Kom äntligen fram till Skåne för ungefär 20 minuter sen efter en 9 timmars bilresa. Ganska skönt att få kliva ur bilen vill jag lova! Huset vi ska bo i är iallafall världens sötaste och jag och syster ska dela på ett litet loft under veckan. Dessutom så tar det 5 minuter att gå till havet, så jag tror nog jag kommer överleva dom här sju dagarna liksom, haha!

Av Mathilda Neuendorff - 21 juli 2012 13:30

Stannade nyss i en liten "polkagris stad" och köpte polkagrisar och vatten, hehe. Hittade Loka med jordgubb och lakrits smak, känner att det där med smaker på vatten har gått lite för långt haha... Var dock tvungen att köpa den, och den var riktigt god!

Nu har vi iallafall kommit halvvägs och jag ska återgå till mitt Glee tittande tills vi kommer fram. Skriver senare!

Av Mathilda Neuendorff - 21 juli 2012 10:44

Godmorgon!

Jag har egentligen varit vaken sen halv åtta, men orkade inte skriva någonting förns nu. Det har tillochmed blivit jobbigt att mobilblogga, haha... Nu är jag iallafall på väg till Skåne med la familia med hopp om finare väder än vad vi har hemma i Västerås. Har fixat så att jag och syster har en hel Glee säsong att kolla på på dan i bilen så nu överlever vi nog några timmar!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards