mmathildan

Alla inlägg under maj 2012

Av Mathilda Neuendorff - 7 maj 2012 18:32

Sitter och pluggar SO. Har jättemycket kvar och det ska vara inne på torsdag, ehe... Hon som skjuter upp saker så länge hon kan liksom!

Där kan ni ju kika på min "kom-ihåg-lista" också. Har en del att göra, haha...  

Av Mathilda Neuendorff - 6 maj 2012 20:36

Har haft en sån överdrivet lugn helg. Igår var jag med la familia och kollade på kosläpp, ehe. Åkte sen hem för bullbak med syster, och idag har jag bara chillat med livet liksom! Som sagt - brutalt lugn helg, men det är skönt det med!

Söta kooor  


Har precis stigit ur duschen och sitter nu och kollar runt på datan lite innan BB. Hoppas de tar upp Marcelo och Jennifers små bravader de hade i torsdags så alla dampar sönder på dom, jävla svin. Usch. Haha! Puss. ♥

Av Mathilda Neuendorff - 4 maj 2012 21:58

Hade ju som sagt flumfoto i skolan idag, och jag Elina, Anna & Chanie stog ju ut en del från de flesta kan man ju säga hehe... Jag låter bilderna tala för sig själva.  

                                 

Har förövrigt varit på stan med Elina och Chanie idag, sinnes mys. ♥

Av Mathilda Neuendorff - 3 maj 2012 21:37

Kom hem från anna för ett tag sen efter att ha varit där med Elina och Chanie för att fixa hår och andra förberedelser inför morgondagens "flumfoto" vi ska ha i skolan. Typ hälften av klassen vet inte ens vad som ska vara, men äsch. Det blir nog bra ändå.  

Haha, mitt hår är lagom fluffigt nu vill jag lova. Ska ta och packa ner allt till imorgon innan Big Brother, och sen ska jag sova! Natti. ♥

Av Mathilda Neuendorff - 2 maj 2012 21:45

Eftersom att solen stekte på ganska rejält idag, så la sig några i klassen på fotbollsplanen och solade.  Det var lagom nice! Man får ju liksom ta vara på det då det ska börja snöa (!!) och regna inom några dagar... Pallar inte. Äsch, det ligger antagligen inte kvar som tur är. 

Chillar galet  

Av Mathilda Neuendorff - 2 maj 2012 21:20

Gosh så sinnes varmt det har varit idag! Så jäkla skönt. Var tillochmed tvungen att gå ut helt ensamt på en liten promenad för att det var så fint väder. Måste sett lagom fult ut.   

Tog denna med iPhonen när jag var ute. Det är så himla fint när allting börjar på att bli grönt! Åh. ♥ 

Av Mathilda Neuendorff - 1 maj 2012 17:50

Hejsan!


Hur jäkla sinnes är det inte, att det redan är första maj?! Känns som att det var igår man var tvungen att täcka sig med kläder från topp till tå för att överleva kylan ute. Men äsch, jag klagar inte! 


Har förövrigt nationella prov i matte typ heladagen imorgon, som jag egentligen borde träna till... Men jag har ju ingen jävla bok hemma. Hur ska detta gå? Hej IG typ!

   Haha, så jag. 


Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards