mmathildan

Alla inlägg under maj 2012

Av Mathilda Neuendorff - 14 maj 2012 22:18

Haha, måste bara visa den här bilden som sannish tog i skolan idag:

Sitter och tvättar föterna i handfatet efter idrotten. Helt normalt, visst? Och btw så är det ingenting annat än vattendroppar mellan mina ben, ok? Haha!

Av Mathilda Neuendorff - 14 maj 2012 21:11

Kom hem för en stund sen efter en drygt 2 timmars (!!) promenad med min Elina. Tror nog vi gick runt hela skultuna och pratade om allt och ingenting, mys. ♥

Vi gick till en källa som finns här där det rinner ut helt klart och rent vatten. På andra bilden håller hon alltså på med att försöka dricka haha, söt.

Av Mathilda Neuendorff - 13 maj 2012 19:53

Satt nyss och kollade runt på datan och kollade ut genom fönstret och såg hur himla somrigt och fint det egentligen är. Det är inte långt till sommarlov nu, och det känns så sinnessjukt skönt. Tanken på att nästa vecka dessutom bara består av tre skoldagar och att jag senare i veckan ska iväg och åka båt med min bästis är ju inte heller helt fel. Alla dessa grejer gör så att jag mår allmänt jäkla bra. Åh. ♥  

   

Ska hoppa in i duschen innan Big Brother, och sen sova. Puss! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 13 maj 2012 19:21

Idag har jag varit på stan med mamma och syster, och jag kom hem med detta:

 

Skulle egentligen ha köpt en svart jacka, men om jag ska använda den i sommar så passar det bättre med vitt så skaffar mig nog en svart i höst istället. Den var ju så brutalt snygg i vitt också! 

Av Mathilda Neuendorff - 13 maj 2012 00:16

Kvällen spenderades med Elina och Sanna. Vi tog den självklara trippen till ica och stack sen hem till mig där vi satt på Monsters Inc! Så jäkla bra film.  Kvällen var iallfall jättemysig, och nu tänkte jag gå och lägga mig. Godnatt!

Vissa köper godis, och andra köper frukt och gör fruktsallad till sina filmkvällar liksom.

    

Av Mathilda Neuendorff - 12 maj 2012 17:52

Idag var jag tvungen att gå upp redan halv nio för att gå på konfirmation. Jag konfirmerade mig ju förra året, så det var kul att se några andra få stå där framme för en fullsatt kyrka istället för en själv mohaha... Det var väldigt fint ändå, gillar att vara i kyrkan faktiskt. Det är så mysigt.  Fast jag håller mig nog till mitt "besöka-kyrkan-sisådär-engångomåret" system. Det får räcka.

  

Av Mathilda Neuendorff - 11 maj 2012 12:05

 

Sitter i skolan och sjunger (läs: skriker) innan sista lektionen börjar. Snart helg, nice!

Av Mathilda Neuendorff - 10 maj 2012 20:37

Eftermiddagen spenderades med Elina och Chanie då vi skulle försöka göra våra outfits fullständiga till avslutningen. De gick här ifrån nöjda, och jag är nöjd. Nice liksom!

Bilden var så liten, så det vart en satans dålig kvalité när man laddade upp den men äsch. Så här hade jag ialllfall tänkt sätt ut på avslutningsmiddagen! Hår/smink/smycken är fortfarande ett problem dock...   

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards