mmathildan

Alla inlägg under mars 2012

Av Mathilda Neuendorff - 11 mars 2012 21:03

Hey!


Var ju med Anna till sthlm idag, och förutom att vi skämde ut oss ganska rejält några gånger och att vi inte hittade subway så var det sinnesjukt mys! Hittade ett linne på ZARA som jag blev kär. Tvekade först, men nu älskar jag det!

Köpte såklart youghurt glass också  

 

Mupp

 

Älskar dej bebooo  

Av Mathilda Neuendorff - 10 mars 2012 22:20

Hej där!


Har precis kollat färdigt på finalen av melodifestivalen, haha... Men tyckte faktiskt att det var en hel del bra låtar med i år för en gångs skull, och då är det ju ganska kul att titta ändå!  Bra vinnare vart det också.


Gårkvällen spenderades med världens bästa bästis och "The last song". Den var bra, men det var roligare och kolla på Anna som grät som jag vet inte vad. Söte. ♥

Och imorgon följer jag som sagt med henne sthlm, mysigt och så!  

Av Mathilda Neuendorff - 8 mars 2012 20:41

Även fast det är ungefär 3 månader kvar till skolavslutningen, så har jag redan börjar kolla på skolavslutnings klänningar och hittar så himla många fina! Var inne på Topshop's sida där det fanns hur mycket som helst. Det här är mina favoriter!

  

   Den tredje och fjärde är absolut finast, åh ♥ Ska ta och kolla in dom och se ifall dom är lika fina i verkligheten på söndag då jag och bästis tar en tripp till sthlm!   

Av Mathilda Neuendorff - 6 mars 2012 22:51

Idag var jag ute och tog kort med Elinis till en ny header som jag ska fixa snart! Var dock så äckligt trött på den jag hade, så gjorde en slarvig tillfällig ny!

 

Av Mathilda Neuendorff - 6 mars 2012 21:07

Har gått och blivit förälskad i tygpåsar, så himla snyggt! Var inne på avanna.se och kikade idag och dom hade ju sinnesjukt många  De här var dock de som föll mig mest i smaken: 

Så himla fina, vill ha alla!  

Av Mathilda Neuendorff - 4 mars 2012 22:15

Idag var det två hela år sen jag var och såg Tokio Hotel i Globen! Känns verkligen inte som att det var så längesen, men jäklar va roligt det var 






Har typ bara såna här dåliga bilder från den dagen, zoomade in så mycket jag kunde för att få bild på dom hehe... Kommer iallfall ihåg att dom spelade Phantomrider när jag tog bilden, fan vad jag grät ♥


En månad kvar till Hot Chelle Rae idag också,

tagga!!


   

Av Mathilda Neuendorff - 2 mars 2012 18:26

Kilar iväg till Anna snart där resten av tjejerna kommer vara för att fira henne, så vi hörs imorgon! 

 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards