mmathildan

Alla inlägg under mars 2012

Av Mathilda Neuendorff - 18 mars 2012 15:50

Nu när snön i stort sätt är helt borta, kan man äntligen börja kolla på skor inför våren! Hela vintern har jag ju sprungit omkring i mina älskade Dr. Martens som är både det snyggaste och bekvämaste par skor jag någonsin ägt. Mina är dock fodrade, och nu när graderna börjar på att stiga ute så blir det liiite väl varmt. Därför tänker jag köpa mig ett par till, fast utan foder då som jag kan ha i vår/sommar. Jag tänker såklart varva med mina älskade Converse också! Har redan två par vita och ett par röda, så den här gången skulle jag vilja ha ett par i skinn! Så himla snyggt.  

 

Av Mathilda Neuendorff - 18 mars 2012 01:08

Tjejerna stack just. Har kollat på The shining och min absoluta favoritfilm: The notebook. Det var typ sjunde gången jag såg den, och gråter lika mycket varje gång. Så himla fin. ♥

 
Himla mysig kväll, älskar er mina fina flickor!  
Av Mathilda Neuendorff - 17 mars 2012 18:51

Sticker iväg till ica med tjejerna för att köpa lite grejer för en ultimat myskväll. Ben&Jerry's för mig såklart!

 

Av Mathilda Neuendorff - 15 mars 2012 21:56








 Ett år sen. Fina killen. ♥

Av Mathilda Neuendorff - 15 mars 2012 21:28

Hallå!


I skolan idag hade vi den (förhoppningsvis) sista delen av det nationella provet i fysik. Det gick väl sådär, hehe. Efter skolan följde annis med mig hem. Meningen var att vi skulle plugga, men det gick som vanligt. Att vi inte gjorde ett skit alltså! Fick också ett läskigt uppdrag från vår lärare som vi dock genomförde... Uscha. 

♥  


Har också skickat iväg en "jobbansökan" till vlt, hehe. Det är dock sjukt mycket människor som söker, så har säkert ingen chans men äsch. Kan väl pröva iaf! För några veckor sen skickade jag dessutom in ansökan om sommarjobb. Business woman här, va!

Av Mathilda Neuendorff - 13 mars 2012 21:55

Vart precis färdig med att plugga fysik i 4 och en halv timme konstant. Är så sjukt död nu så jag vet inte vad. Har kramp i handen också för har skrivit typ 10 sidor, buhu. My god. Nej, nu ska jag tvätta bort sminket och sen sätta mig och kolla på Big Brother.

 

Av Mathilda Neuendorff - 12 mars 2012 19:03






Kameran var urladdad så här får ni en suddig mobilbild på vad jag köpte i stockholm igår, älskar den!  

 

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen placera mig framför teven. Ska försöka få in lite plugg däremellan också, har ju nationellt prov i fysik på onsdag... Hej IG!

...

Av Mathilda Neuendorff - 11 mars 2012 22:00

Konversation med anna för en stund sen, det går bra nu! Väldigt seriösa smajlisar btw.

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards