mmathildan

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Mathilda Neuendorff - 6 september 2012 18:50

Hejdär!

Förlåt för dålig bloggning, men har inte orkat. Imorgon får vi dock våran Mac (ryktas om en MacBook Air!!) och då blir det mer av det ;) Har iallafall inte gjort så mycket. Knatat runt mycket på stan med klasskompisar, haft skolfoto, haft det allmänt bra men också allmänt dåligt. Är så arg på allt just nu, och det tar nog några dagar innan det vänder. Tycker synd om alla som behöver vara i närheten av mig haha... Kan iallafall bjuda på en bild på hur jag såg ut på skolfotot där jag fake smile:ar galet, då le inte är något jag känner för att göra speciellt mycket för tillfället. (#jagälskarattklaga)

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards