mmathildan

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Mathilda Neuendorff - 8 januari 2012 21:28

Imorgon är det första dagen på den allra sista terminen i grundskolan. Ska bli kul att träffa alla igen, men ser inte fram emot prov, betyg, inlämningar, tidiga mornar, gymnasieval... Ja, listan kan göras lång haha! Har iallfall bestämt mig för vad jag vill gå för linje sen iallfall, och har betyg till det också. Har dock glömt bort den lilla detaljen att kanske tänka på ett andra/tredje/fjärdehandsval ifall det första skulle skita sig. Men men, det löser sig nog. Ska plugga som ett as den här sista terminen också (det brukar låta så...) för att behålla min betyg och helst få högre i minst två ämnen, så får se hur det går med det där.  

 

Gammal bild, hihi.

Har precis duschat och ska nu sätta på ett Pretty little liars avsnitt med syster innan jag går och lägger mig, nighty! 

Av Mathilda Neuendorff - 8 januari 2012 18:17

Var ju som sagt på stan både idag och igår, och här är det jag fick med mig hem igår!

   

Allt från BikBok

Jag älskar verkligen väskan. Jag är så himla kär i den. Den ser dock jätteliten ut, men det är den inte då min dator faktist får plats i den! Fick hem en skitsnygg brun skinnjacka med en jättestor krage, ska försöka ta kort på den imorgon!

Av Mathilda Neuendorff - 8 januari 2012 12:10

De senaste dagarna har jag börjat använda ett värmeskydd från Syoss som är helt sjukt bra! Om det skyddar håret vet jag inte riktigt än då jag som sagt bara använt det i några dagar, men det gör så att håret inte ser allt lika slitet och frissigt ut   Jag har så himla kort hår redan nu och vägrar att klippa mig även fast det verkligen skulle behövas. Men när jag använder det här kan jag vänta ett tag till!

 

Tog bilden i all hast då jag nu ska sticka in till stan, därav den dåliga bilden liksom. Var också på stan igår, så jag visar allt jag köpt när jag kommer hem!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards