mmathildan

Alla inlägg under juni 2011

Av Mathilda Neuendorff - 17 juni 2011 16:00

   ♥   Malin         ♥   Fina cheyer ♥   Haha på väg hem från kyrkan! De va så trångt i bussen så vi fick sitta i trappen pecis vid dörren. Gissa vilka som kom först ut?!    Så fina ♥   Söta cheyer!   ♥   Tårtskärar'N   Haha? ♥   Haha, bra att mina trosor inte syns iaf! *host*   Glad chey!  

  Uscha, när vi satt i kyrkan igår kom jag o tänka på när vi går ut persbo... Vill inte  haha  

Av Mathilda Neuendorff - 17 juni 2011 12:27

Tjosan! 

Så där ja, nu har jag också äntligen sommarlov! Men helt ärligt så känns det mest konstigt..  Nåja, jag ändrar väl mig!   Synd bara att de ska REGNA första dan?! Men de hindrar inte mej från att vara med Anna! Hihi ska sova där inatt, eller... Jag ska vara barnvakt rättare sagt! Haha, hennes bror ringde mej igår o frågade om ja kunde göra det, för han trodde inte att hon skulle klara sig själv... Haha!   Men självklart ställde jag upp   Ska iaf duscha och fixa mej nu, och sen drar jag väl till henne på eftermiddan eller nåt, ska ta ett snack med henne så får se hur vi gör ♥

     Ska förresten göra ett tidinställt inlägg med några bilder från avslutningen... Bara för att alla bryr sig tänkte jag!     

Av Mathilda Neuendorff - 14 juni 2011 21:48

Nu har jag gjort en ny design! Vart inte direkt nöjd... As fult med vitt som bakgrundsfärg, men inget annat funka... Och så äre ett jättekonstigt "mellanrum" mellan headern och själva inläggen? Inte fint alls, får be nån att hjälpa mej för jag har gett upp! Nästan ett års gammal bild, men va så trött på headern ja hade innnan...    Den får duga så länge   Texten är från Jason Derulos nya låt: 

 Haha love it! Nu ska jag måla naglarna och kolla på desperate housewives!   

Av Mathilda Neuendorff - 14 juni 2011 21:11

Om bara två dagar är det äntligen skolavslutning! Känns som att alla andra andra skolor redan fått lov, men whatever!   Det här är iaf vad jag tänkte ha på mig...

     Klänning Monki Skor Nelly.se (har dock köpt skorna på bloppis!  )  

Nu ska jag måla naglarna, och sen titta på Desperate Housewives! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 12 juni 2011 20:45

Hejsan  

Orkar inte skriva så mycke hehe... Har inte gjort nå speciellt idag heller, så ah... Kan ju lägga upp de här otroligt roliga klippet, haha!

 Alltså... ah... seriöst? Fyfan, HAHAHAH!

Imorgon i skolan ska vi iaf baka tårta hela dan. Final baby!   Nu ska jag kolla på desperate housweives, och sen sova! 

puss! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 11 juni 2011 14:18

Hallå! 

Igår satt jag och anna med en varsin dator och spelade ett pingvin spel/drev med massa folk från kamrat. Nördar här va! O inte nog med det så satt vi från 11 till fyra, och gick inte o la oss förns typ halv fem... Liv? Kanske inte, men fanimej va mysigt de va!   Nu är hon hemma och äter, men snart drar jag till henne  

 

Världens finaste ♥  

Av Mathilda Neuendorff - 10 juni 2011 19:03

Var ju lediga idag, så idag har jag lekt med Anna! Vi har solat och segat framför omegle... Haha loosers. Hade glömt hur jävla kul det kunde vara ändå...! Hon är hemma och äter nu men kommer snart tillbaka. Får se vad vi hittar på, hon sover här också  

♥   

Av Mathilda Neuendorff - 9 juni 2011 19:33

Seriöst, jag har så galet jävla tråkigt! Så kan lika gärna lägga upp lite bilder från när jag sov över med sanna och jec!

   Haha sötnosar! ♥      Jasså här är man kineser...!    

De va iaf galet skoj, love ya! ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards